lørdag 14. april 2012

Dagens farge...


... er grønn. Pistasjgrønn. Èn ting er helt sikkert - loftstua blir aldri malt grønn igjen!

Vært alene i huset i nesten hele dagen i dag. Ren terapi å få rive og hamre med radioen på fullt etter et par hektiske dager på jobb.

Pappa kommer i morra, så planen for dagen var å rive mest mulig, aller helst hele loftstua. Og det gikk! Nå er problemet mitt hvor jeg skal gjøre av alt jeg har revet ned, containeren er stappfull.

Slik så det ut da jeg startet i formiddag
Og sånn så det ut da jeg gikk!

Soverom til venstre, loftstue der jeg står, så kommer det to
soverom til høyre og badet er rett frem


Loftstue og soverom til venstre og bad til høyre. Jeg står
 inne i det største soverommet
Alle burde ha en svoger med lastebil!

Her kommer gubben og svoger med materiale til
nye vegger :)
Huset fra fremsiden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...